mandag, mai 04, 2009

JEG HAR FÅTT MEG JOBB!

Ja dere ser riktig. Og denne gangen er det altså jeg som har fått meg jobb. En journalistjobb. Helt på ordentlig. Liv Jorunn. Liva. Lijodesa. Livat. Moi. Eg. Mig. Me. Dette er sykt. Så den første juli tar jeg nok en gang med meg pikpakket mitt og flytter til ukjente, dog mer hjemlige strøk, nemlig Kristiansund. Ja sund, ikke sand. Sand hadde kanskje blitt litt i lengste laget. I den sammenheng vurderer vi også å kjøpe oss bil. Slik at det blir enklere å reise mellom Kristiansund og Trondheim. Helst en litt sånn miljøvennlig en, men Think når ikke helt frem uten en ladestopp. Noen forslag, som ikke er i Lexus Hybrid prisklassen? Uansett. Hurra for meg:) Dette blir gøy.

4 kommentarer:

Helene sa...

HURRA HURRA for jobb!!! Spennende! Du høres fornøyd ut?? Vi gleder oss til å høre mer!
Hils gubben :-)

H og M

Therese sa...

Grattis med ny jobb, da!!! Husk: Kystekspressen mellom KRistiansund og Trondheim går MYE fortere enn bil (tro meg, jeg har prøvd).
Vi snakkes når dere kommer til Norge.

Therese og GS

Lars Ø sa...

Gratulerer med ny jobb. Har nettopp hatt besøk av Ole Knut i godeste TK, som fortalte at du snart entrer lokalene i Kristiansund. Blir spennende!

Lykke til.

Liv Jorunn sa...

TK TK TK: det blir fett rett og slett! Hurra!